PROPIEDAD VENTA

CASA EN VENDA A CORRÓ D´AVALL

Descripción


CASA EN VENDA A CORRÓ D´AVALL


Descobriu aquesta magnífica casa a tres vents a Corró d'Avall, una joia en una ubicació immillorable que combina la tranquil·litat d'un entorn residencial amb una excel·lent connexió. Si busqueu una llar amb molta llum natural i en perfecte estat de conservació, acaba de trobar-lo!

Construïda el 1995, aquesta propietat ha estat cuidada amb un afecte excepcional pels seus únics propietaris, fet que es tradueix en un manteniment impecable llest per entrar a viure.

Distribució Ideal per a la Vida Familiar
La casa presenta una distribució summament pràctica i funcional:

Planta Principal: Des d´una cuidada zona enjardinada s´accedeix a un espaiós distribuïdor. Aquí trobareu el saló menjador amb llar de foc, un espai acollidor amb sortida directa a la zona exterior. La cuina, reformada i molt lluminosa, és un delit per als amants de la gastronomia. En aquesta mateixa planta, hi ha un lavabo de cortesia i l'accés directe al garatge.

Primera Planta: La zona de nit es compon de quatre habitacions i dos banys complets. Inclou una habitació tipus suite amb bany propi, dues habitacions dobles i una habitació individual, perfectes per adaptar-se a les necessitats de qualsevol família.

Planta superior (golfes): Gaudiu d'un amplíssim espai diàfan amb infinites possibilitats (despatx, sala de jocs, gimnàs). Aquest ambient es complementa amb una terrassa espectacular d'aproximadament 30 m², ideal per sopars a l'aire lliure i moments de relax.

L´habitatge està equipat amb acabats d´alta qualitat que garanteixen el màxim confort i durabilitat: terres de marbre i gres, finestres d´alumini amb doble vidre per a un òptim aïllament, tendals elèctrics, calefacció de gas i aire condicionat. Tot això en excel·lent estat de conservació.

A més, la propietat compta amb un garatge amb capacitat per a un vehicle, zona de safareig i un pràctic traster.

Aquesta casa és una oportunitat excepcional per establir la seva nova llar. La llum, l'estat i la ubicació la converteixen en un immoble d'alt valor.

No dubtis a contactar amb nosaltres si creus que és la casa que buscaves, resoldrem qualsevol consulta i t'assessorarem, en tot allò que puguis necessitar!



Características


Referencia
TAGAMENT
Provincia
BARCELONA
Ciudad
Les Franqueses del Valles
Zona
La sagrera 1
Construidos
175 m²
Parcela
158 m²
Superfície terraza
30 m²
Precio
519.000€
Conservación
Seminuevo
Dormitorios simples
1
Dormitorios dobles
3
Baños
2
Aseos
1
Parking
Si
Suelo
Mármol
Tipo de exterior
Exterior

Extras


Muy eficiente

Consumo de energía (KW h / m2 año): 330.97
Emisiones (Kg CO2 / m2 año): 69.29
A
B
C
D
E
F
G
330.97
69.29

Poco eficiente

Formulario de contacto

NOTA: La información de esta propiedad puede haber cambiado, por tanto no somos responsables de la fiabilidad de la información, por favor contacte con nosotros para conocer las características exactas.